Confusing

Sudah besar lah!

Sudah besar lah!

Perbualan antara aku dan anak dara ku;

Me: You sayang Mommy?

BabyK: No

Me: You sayang Bapak?

BabyK: *Mengangguk dengan penuh kesungguhan sekali… Chet!*

Me: Siapa you sayang lebih, Mommy ka Bapak?

BabyK: Mommy!

Confused or whaaat?!

8 thoughts on “Confusing

  1. Ziah.. aku baru ter-noticed that BabyK is wearing earrings. Cuteness!! When did you get her ears pierced eh? Where? Dia menjerit tak? 😀 Aku teringin nak tindikkan Mariessa’s ears.. tapi aku yang seram lebih. Heheh..

  2. aida says:

    comel ler anak ko ziah…

    aku teringat dulu masa kita kat matrik, ko gatal gi amik gambo dgn satu mamat. kuar la satu gambo budak perempuan, konon nyer anak korang to be…
    bila dinilai semula, menakut kan gambo tu…
    ko still simpan ker gambo tu ???

    anak2 aku tak tindik…
    hubby aku kata – “buat budak sakit je. tak payah la, tak penting…”

  3. ida says:

    damia akan pilih pilihan yang terakhir
    kalo aku tanya syg mama or abah?
    aku tau dah dia akan jwb abah
    jd aku kena tukar letak mama kat belakang, baru la dia akan kata syg mama
    heheh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s